Počtěte si
v našem blogu

Od 25.května vstoupí v platnost směrnice evropské unie GDPR (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) – jste na něj připraveni? Ti co jsou, mohou v klidu zavřít tento článek a jít věnovat jiným aktivitám nebo povinnostem. Všem ostatním bychom rádi poradili a doporučili několik věcí, které budou potřeba a do kterých má smysl zainvestovat, aby Vás posléze nepřekvapila pokuta z Úřadu pro ochranu osobních údajů. Pojďme tedy na to!   Kdy se Vás toto nařízení týká? V zásadě vždy, kdy ukládáte ve svém webovém projektu data o uživatelích, podle kterých by byla možná identifikace uživatele. Podle dostupných zdrojů jsou ...

23.4.2018 14:03

HTTP (Hypertext Transfer Protocol) je způsob přenosu dat na internetu, který používají všechny weby, webové aplikace i internetové obchody. Standardní protokol HTTP není chráněn před případnými útoky. Mezi hlavní útoky na tento protokol patří odposlouchávání aktivit uživatele a modifikace obsahu na internetu. Jejím cílem je získat citlivá uživatelská data (heslo, číslo kreditní karty).  Tyto problémy se řeší vylepšeným protokolem HTTPS, který přenos dat mezi klientem a serverem šifruje.   Jak poznám, že je web zabezpečen pomocí HTTPS? Zabezpečení šifrovaným protokolem poznáte v příkazovém řádku Vašeho prohlížeče tak, že před samotnou URL adresou (např. www.webaz.cz) je zobrazený zámeček a ...

6.12.2017 16:37

Přednost dostanou mobilní weby! Jsou vaše webové stránky optimalizované pro zobrazení na mobilním telefonu? Pokud ano, Google vás již od 21. dubna 2015 bude upřednostňovat ve výsledcích vyhledávání před konkurencí! Zda je váš web připraven na tuto zásadní změnu si můžete otestovat přímo pomocí nástroje Google. OTESTUJTE SVŮJ WEB PŘÍMO NA GOOGLE Mobilní surfování stále na vzestupu ve světě i v ČR Stále více uživatelů internetu využívá pro surfování své mobilní telefony. Je to rychlé, pohodlné a dostupé odkudkoliv. Google si je tohoto trendu vědom a od 21. dubna upravuje logiku svého vyhledavače. Nově budou upřednostňovány stránky, které se na mobilních ...

Opakování je matka modrousti Rozhodli jsme se využít náš blog a napsat krátký článek na téma, které s našimi novými klienty řešíme velmi často - měření a sledování návštěvnosti webu či internetového obchodu. Možná si říkáte, že v dnešní době je měření návštěvnosti pomocí nástrojů typu Google Analytics běžnou věcí. Pak vězte, že bohužel takovou samozřejmostí to stále není. O to horší je, když k nám přijde klient, provozovatel internetového obchodu, a my mimochodem zjistíme, že jeho eshop neměří konverze prodejí, nevyhodnocuje z jakých zdrojů je konverze nejvyšší a tím pádem velmi často neefektivně investuje do propagace eshopu. Začněme od ...