Internetová stránka nebo obchod sami o sobě většinou nové zákazníky nepřivedou. Pomocí nástrojů online marketingu dokážeme Váš web či e-shop zviditelnit a přívést k vám nové klienty. Pomůžeme Vám optimálně nastavit marketingovou strategii tak, aby vedla k naplnění stanovených cílů. Snažíme se o to, abyste své finanční prostředky vynakládali efektivně a získali tak konkurenční výhodu a toužený zisk.
Zajistíme pro vás kompletní vytvoření a následnou správu kampaně. Jedná se o založení účtu v dané službě a dobití požadovaného kreditu (částky určené pro kampaň), vymyšlení reklamních inzerátů a následné vytvoření požadovaných reklamních sestav. V průběhu reklamní kampaně vás pak průběžně budeme informovat o jejích výsledcích a budeme jí dále optimalizovat.
O vše se tak postaráme za vás a vy budete pouze sledovat nárusty návštěvníků a zákazníků na vašem webu či e-shopu.
váš web či e-shop byl úspěšný, musí být v první řadě snadno vyhledatelný. Tento předpoklad pomáhá naplnit tzv. Optimalizace pro vyhledavače (Search Engine Optimization).
Cílem SEO je tedy získat ve vyhledávačích vyšší pozici umístění a tím četnější a zároveň již správně cílené návštěvníky.
Správně provedená optimalizace pak nemá přínos pouze pro automatizované zpracování vyhledavačů, ale také pro běžné a zejména handicapované uživatele.
Všechny weby, které vám budeme od nuly vytvářet, již programujeme tak, aby byly po stránce SEO bezchybné a daly se i v budoucnu dále optimalizovat.
Důležitou součástí SEO optimalizace je také Budování kvalitních zpětných odkazů.
Množství zpětných odkazů na internetu, které směřují na váš web, je velmi důležitý faktor pro určení hodnocení vašeho webu u internetových vyhledavačů (v případě Google se hodnocení nazývá PageRank, u Seznamu je to S-Rank, a u Jyxo.cz je to jyxorank). Čím vyšší pak toto hodnocení váš web získá, tím výše se ve výsledcích vyhledávání zobrazí.
Zpětné odkazy se získávají například pomocí registrace webu do online katalogů, zveřejňováním PR článků propagujících vaše produkty, přispíváním do internetových diskuzí či cílenou výměnou odkazů s dalšími provozovateli webů.
Se získáváním zpětných odkazů jsme kdykoliv připraveni vám na základě našich zkušeností pomoci. Neváhejte nás kontaktovat pro více podrobností či konkrétní nabídku.
uvádíte na trh nový produkt či službu a chcete ji rychle a účinně zviditelnit? Nebo naopak chcete již zavedený produkt připomenout a zvýšit tak jeho prodejnost? Pro oba tyto scénáře se dá velmi efektivně využít reklamních kampaní založených na platbě za proklik (PPC - Pay Per Click).
Naše firma zajištuje reklamní kampaně u předních provozovatelů v České republice – především Google (AdWords) a Seznam (Sklik).
Mikrostránka, nebo-li microsite, je úzce zaměřená webová prezentace propagující jen jeden vybraný produkt či službu. Také lze výborně využít pro propagaci akcí všech druhů (sportovní akce, společenské akce či večírky, koncerty...).
Mikrostránky jsou jednodušší a přehlednější než klasický firemní web. Z tohoto důvodu není odváděna pozornost návštěvníka a jediné, co zde návštěvník může udělat, je akce, pro kterou je celá mikrostránka vytvořena. Díky tomu dosahují mikrostránky vyšší procentuální úspěšnosti v přeměně návštěvníka v zákazníka.
Pro microsite vytváříme vlastní grafiku, texty i systém ovládání a dokážeme se tak plně zaměřit na propagovaný produkt nebo speciální akci, pro kterou je microsite vytvářena. Vašim potenciálním zákazníkům tak touto cestou dáte najevo, jak je váš produkt výjimečný a zvýrazníte ho ve své nabídce.
Mikrostránka má zpravidla svou vlastní internetovou doménu. Obvykle microsite funguje jako doplněk hlavní webové prezentace, která na ní může také odkazovat.